pondělí 30. března 2020 Arnošt

Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

V olomouckém Primigi najdete stejnou kolekci jako v Itálii, říká majitelka Michaela Bohatá

Nápad na otevření obchodu s dětskou módou Primigi vznikl z důvodu nespokojenosti Michaely Bohaté s nabídkou chlapeckého oblečení. Italské oblečení a boty Primigi nabízejí obsahově vyrovnanou kolekci jak pro děvčata, tak pro chlapce.

První obchod se značkou Primigi v České republice se nachází v Galerii Šantovka a nabízí italskou módu pro děti od narození až do čtrnácti let. Majitelka paní Michaela Bohatá začala podnikat až po narození syna. „Pořád musím něco dělat, vymýšlet a navíc jsem blíženec a potřebuji k práci svobodu,“ popisuje s úsměvem motivaci k práci. Vdaná maminka dvou dětí založila v Olomouci první obchod, který se specializuje pouze na italskou značku Primigi. Další pobočku můžete najít v Brně, uvažuje se o Ostravě a také o otevření prodejny na Slovensku.

Proč jste si otevřela zrovna prodejnu s dětským zbožím značky Primigi?
Mám už starší dceru, ale když se mi před sedmi lety narodil chlapeček, tak jsem zjistila, že veškeré oblečení v obchodech je hlavně pro dívky. Pro kluky toho bylo málo, spíše jsem jezdila nakupovat do zahraničí. V Itálii jsem zaznamenala značku Primigi, která je především známá jako výrobce dětských botiček. Líbilo se mi jejich oblečení a hlavně, že mají množstevně stejnou nabídku jak pro dívky, tak pro chlapce. Když přišla možnost otevřít úplně první obchod v České republice, který prodává pouze značku Primigi, tak jsem do toho šla.

Pro děti jakých věkových kategorii je oblečení určené?
Nabízíme oblečení vhodné pro děti od nuly do čtrnácti let nebo sto šedesáti centimetrů. V obchodě najdete širokou škálu oblečení, spodního prádla, pyžama, teplákové soupravy, společenské oblečení – saka, šaty. Rodiče u nás mohou nakoupit takzvaný Total Look: naše značka obleče dítě od botiček, přes spodní prádlo, šaty a doplňky. Doslova „od hlavy až k patě“.

Jak dlouho je firma Primigi na světovém trhu?
Letos oslavila čtyřicátiny. Značka byla založená v roce 1976, což je také rok mého narození, beru to jako takový osud (smích). Primigi je značka hlavně známá pro výrobu dětských bot. Začínala s výrobou botiček first step, které jsou určené pro první krůčky. Značka na ně získala několik světových patentů, ať už pro své stélky, podrážky nebo celkovou výstavbu boty. Později začala vyrábět boty i pro starší, až po velikost čtyřicet. Oblečení přidali do sortimentu přibližně před dvanácti lety.

Je Primigi spíše městská móda nebo prodáváte oblečení také na sportování?
Je to spíše městská móda. Olomoučtí zákazníci si nás dříve pletli a chodili zde nakupovat třeba softshellové kalhoty nebo vybavení na lyžování. Nabízíme sice bundy od přechodových přes péřové, ale je to vyloženě městská móda a není určená na sport.

Je v letošní kolekci nějaký specifický trend nebo třeba „barva roku“?
Kolekce je vždy rozdělena na několik částí, většinou čtyři dívčí a čtyři chlapecké: začíná se u volnočasové módy, školní, městské a končí se u módy určené pro slavnostní příležitosti. V letošní kolekci převládá červená a modrá barva. Dívčí kolekce má také hodně černošedé a růžové. Každý rok se snažíme vybírat různobarevné výrobky, abychom uspokojili co nejvíce zákazníků. Dostáváme i zpětnou vazbu od rodičů, že jsme oproti jiným značkám více barevní. Oblečení máme rozdělené podle věku od narození do dvanácti měsíců, od roku do dvou a od tří do čtrnácti let. Maminky rády oblékají různě staré sourozence do stejného oblečení. U některých řad mohou koupit stejnou košili jak pro dvouleté dítě, tak pro čtrnáctiletou slečnu.

Říká se, že česká móda je jeden až dva roky pozadu za zbytkem Evropy nebo světa. Co je teď moderní třeba v Itálii, tak k nám dorazí až v příštích sezónách. Platí u vás to samé?
Vím, že u některých značek se to stává, ale co se týká Primigi, tak vždy máme pouze aktuální kolekci. To byl jeden z hlavních důvodů, proč jsem začala prodávat tuto značku. Občas do Česka dojde móda ze zahraničí se zpožděním, ale od začátku jsem byla s výrobcem domluvená, že se u nás bude prodávat celá a aktuální kolekce. Nemůže se tak stát, že něco koupíte v Itálii a zbytku světa a u nás ne. Bot je ale velké množství a z kapacitních důvodů nemůžeme mít všechny, sama proto dojíždím do Itálie a vybírám je.

Provozujete také e-shop?
Ano, založili jsme ho ale vyloženě jako doplňkovou službu pro naše zákazníky. Já osobně nepreferuji, aby maminky objednávaly dětem boty přes e-shop. Stejně jako má každý člověk jiný otisk prstů, tak má individuální nohu. Každá nožička je jiná, a proto doporučuji, aby maminky na prodejnu osobně přišly a vybraly, podle toho co sedí. V obchodě jim ochotně pomohou prodavačky, které jsou odborně vyškolené.

Máte pobočku ještě někde jinde než v Olomouci?
Máme ještě jeden obchod v Olympii v Brně, kde se nám značka také pěkně rozběhla. V nejbližší době plánujeme otevřít obchod v Ostravě, Praze i na Slovensku v Bratislavě. Zrovna jednáme o prodejním místě ve zmiňované Ostravě v Nové Karolině a zatím to vypadá dobře. 

Pro více informací se můžete podívat zde

Autoři | PR text

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Přihlášení uživatele

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.