sobota 30. května 2020 Ferdinand

Ta pravá venkovská pohoda. Olomoucká radnice reaguje na reklamní kampaň žlutého dopravce

Před několika dny proletěly českým internetem fotky reklamní kampaně dopravce RegioJet. Ta láká na levné jízdenky z Prahy do ostatních krajských měst, mezi kterými jsou například Brno, Olomouc nebo Ostrava. Slogan kampaně zní „Co v Praze! Jeďte na venkov!“

Reakce na sebe nenechala dlouho čekat. V pátek zveřejnila facebooková stránka Olomouc Tourism zdařilou odpověď na nevybíravou kampaň. „Ta pravá venkovská pohoda,“ stojí na fotografii, kde jeden z hanáků odpočívá na slámě před Sloupem Nejsvětější Trojice.

ČTĚTE TAKÉ: Co v Praze? Jeďte na venkov! Dopravce nabízí jízdenky do Olomouce kontroverzní kampaní

Ohodnoť článek

Celkem hlasovalo10 čtenářů

Autoři | Foto Olomouc Tourism

Štítky olomouc, reakce, regiojet, vlak, venkov

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Přihlášení uživatele

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.