neděle 27. září 2020 Jonáš

UPOL se zúčastnila sedmého ročníku marketingové soutěže. Získala druhé místo za mobilní aplikace

Mobilní aplikace Univerzity Palackého získaly druhé místo v marketingové soutěži Fénix content marketing, jejíž motto pro letos již sedmý ročník zní: „Noblesa zavazuje“. Podle Kateřiny Borovanské, ředitelky soutěže, motto poukazuje na to, jak je prezentace značek závazná a jakou nese zodpovědnost jak pro vlastní úspěšnou propagaci, tak pro zájem společnosti.

Univerzita Palackého v Olomouci (UPOL) byla posuzována společně s velkými komerčními značkami jako jsou Škoda Auto, ČEZ, ČSOB nebo Nestlé. „Posilování a vylepšování značky Univerzity Palackého se systematicky věnujeme už několik let. Současná doba si žádá moderní způsob komunikace v online i offline prostředí, vysoké školy nevyjímaje. Proto se na oddělení komunikace snažíme v tomto ohledu přinášet nové a svěží nápady a strategie. Úspěch v soutěži Fénix ukazuje, že jsme zvolili správnou cestu a jsme schopni obstát i v konkurenci velkých značek,“ komentuje výsledky soutěže Petr Bilík, prorektor pro vnější vztahy.

Druhé místo v kategorii „Nejlepší distribuce firemního obsahu“ získala univerzita za mobilní aplikace Studuj na UP a UPlikace, na jejichž vzniku UP spolupracovala společně s vývojářem Lukášem Novákem. Aplikace Studuj na UP, která obsahuje informace ke studijním programům, přijímacím zkouškám nebo třeba dnům otevřených dveří, je primárně určena zájemcům o studium. UPlikace je potom oficiální aplikací pro již zapsané studenty. Nabízí detailní přehled o studiu včetně rozvrhu, harmonogramu termínů zkoušek a interaktivní mapy města. Umožňuje zápis a odzápis zkoušek, upozorňuje na uvolnění zaplněného zkouškového termínu nebo na nově přidělenou známku pedagogem. 

Kromě mobilních aplikací měla univerzita úspěch také v offline kategoriích „jednorázová média - výroční zprávy, B2E časopisy a Nejlepší fotografie a její použití“, ve kterých se dostala do finálového výběru, na tzv. shortlisty. 

„Některé české univerzity již naplno pochopily, že PR a dobře zpracovaný a cílený marketingový nápad je účinný nástroj, který jim může pomoci v mnoha ohledech. Z ocenění našich aktivit mám velkou radost. Značka univerzity se díky tomu opět posílí a povědomí o ní se může rozšířit do dalších oblastí. Těší mě také, že nejsme jediná univerzita, která se v konkurenci velkých komerčních značek prosadila. Gratuluji také našim kolegům z Brna,“ komentuje úspěch tisková mluvčí UP Gabriela Sýkorová Dvorníková.

Ohodnoť článek

Celkem hlasovalo2 čtenářů

Autoři | Foto pixabay.com

Štítky soutěž, Fénix, marketing

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Přihlášení uživatele

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.