neděle 26. září 2021 Andrea

Nákupní park Haná změnil majitele. Bude zde další Lidl

Rozsáhlou obchodní oblast v blízkosti olomouckého aquaparku odkoupil český nemovitostní fond Trigea. V nákupní zóně převažují společnosti specializující se na prodej nábytku a vybavení pro domácnost, paletu prodejen rozšíří další prodejna Lidl.

Nákupní park Haná Olomouc disponuje pronajímatelnou plochou 19 200 metrů čtverečních. „Zákazníci mají v oblibě atraktivní mix značek, možnost pohodlného venkovního parkování a přímý přístup do obchodů,“ komentuje oblast Vítězslav Doležal, ředitel oddělení investic realitně-poradenské společnosti CBRE, která zajišťovala prodejní transakci.

Na 70 % plochy parku Haná jsou obchody s nábytkem a vybavením do domácnosti. Dalších 14 % tvoří nabídka elektra, 9 % prodejní výměry od roku 2022 připadne na prodejnu Lidl. „Nákupní park Haná Olomouc svou pozici do budoucna ještě více posílí, protože zde ve 2. čtvrtletí příštího roku plánuje otevřít provozovnu oblíbený potravinový řetězec Lidl, který umožní novému vlastníkovi dále pracovat s nabídkou značek,“ konstatoval Vítězslav Doležal.

V jaké formě další prodejna Lidlu v obchodním parku vznikne zatím firma nesdělila. „Vzhledem k tomu, že se je záměr prodejny v OC Haná v rané fázi, není možné aktuálně poskytovat podrobnější informace,” uvedl mluvčí společnosti Lidl Tomáš Myler.

Síť čtyř prodejen s potravinami i spotřebním zbožím se v Olomouci má v budoucnu rozšířit o další pobočku v Holici na Týnecké ulici. Regionální Deník informoval i o zájmu Lidlu o nově budovanou stavbu na opačné straně města v lokalitě Na Šibeníku. „Poslední prodejnu v Olomouci jsme otevřeli na začátku roku na třídě Svornosti v obchodním domě Timpo. Obecně platí, že společnost Lidl stále hledá vhodné lokality k výstavbě a provozování svých prodejen,“ podotkl Myler.

Zákazník bez respirátoru nebo roušky? Prodejce ho nemusí obsloužit, vysvětluje inspekce

Na Českou obchodní inspekci se v poslední době čím dál častěji obrací zákazníci s dotazy ohledně údajné diskriminace, když nejsou vpuštěni do obchodu bez respirátoru nebo roušky. Závěr inspekce však hovoří jasně, prodávající může zákazníka bez...

Hodnocení článku je 100 %. Ohodnoť článek i Ty!

Autoři | Foto Crest Communications

Štítky Obchod, nákupní centrum, nákupní park, Lidl, prodejna, Olomouc

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Přihlášení uživatele

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.