čtvrtek 16. července 2020 Luboš

Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

Na Horním náměstí stál strom, na kterém rostly stokoruny

V dnešní době je možné opravdu všechno a přesvědčili se o tom i obyvatelé Olomouce. Strom, který plodí stovky, totiž vyrostl i na místním náměstí. Kdo šel zrovna kolem, mohl si utrhnout stovku. Tentokrát ale neměl moc času na váhání.

Trvalo pouhou hodinu, než kolemjdoucí strom doslova očesali. Oproti Budějovicím, kde byli lidé spíše váhavými pozorovateli, radnice sledovala svoje spoluobčany, jak si jdou pro peníze vcelku bezostyšně. Prostá myšlenka, že peníze nerostou na stromě, tak opět rozvířila debatu na téma financí. Pokud tomu totiž skutečně tak je, proč platíme za některé služby víc, než musíme?

K získání odpovědi přimělo společnost Centropol vytvořit tzv. kilovník. Jako přední český dodavatel elektřiny a plynu chtěl samotnou instalací otevřít diskuzi nad rodinnou peněženkou. Otázka, co pro nás bankovka znamená a jak lehké je ji nabýt nebo naopak pozbýt, byla nasnadě. Pokud nepatříme zrovna mezi hýřily nebo vyloženě „kolenovrty“, přirozeně nás zajímá forma úspory i možnosti spoření, ale ne za každou cenu. S ohledem na současnou politiku dotací a možných zpětných bonusů se nabízí i nejrůznější programy a slevy. Ovšem známé heslo „nechci slevu zadarmo“ dělá z procesu spíše problém.

Mnoho odběratelů elektřiny a plynu se domnívá, že změna dodavatele je příliš složitá, a tak raději platí o tisíce korun ročně více. „Kdyby lidé věděli, jak je to jednoduché, tak by byl energetický trh v mnohem větším pohybu. Drtivou většinu potřebných úkonů totiž za zákazníky udělá obchodník. Stačí mít poslední vyúčtování a podepsat plnou moc a dál už se o nic nestaráte,“ dodává obchodní ředitel Tomáš Hlaváček.

Pro Centropol je tato kampaň a s ní i otevírání nových poboček otázka firemní kultury. „Zákazník je pro nás více než pouhé číslo na faktuře, proto bychom do konce roku rádi otevřeli zákaznická centra v každém kraji v České republice. Věříme, že to zákazníci ocení.“ říká Tomáš Hlaváček. Bez ohledu na nabídku úspory energie, se kterou Centropol přichází, stovka možná není to, co bývala, ale pořád jsou to prokazatelně nemalé peníze. Finanční gramotnost v Česku pokulhává a je více než na místě v lidech otevřít téma efektivních investic a hospodaření domácností.

Čtěte více:

Tisková zpráva | PR text

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Přihlášení uživatele

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.